|
Vanliga fel som har uppstått mellan dig som kund och oss ;
Vi har inte besvarat ditt E-mail Vi har besvarat ditt E-mail flera dagar för sent. Vi har inte fått tillräcklig eller felaktig information från dig som kund, och vi har lämnat ett felaktigt och ofullständigt svar till dig som kund. Jag som skriver det här, svarar oftast på dina E-mail, och stavar bedrövligt, vissa dagar irriterande många fel (g blir ett d eller typ jag blir gag), och lämnar allt för ofta luddiga formuleringar, min stavnig var OK före min strooke för 4 år sedan (delar av min tidigare fungerande hjärna är utslagen, och den måste hitta nya vägar att komma fram till rätt stavning), jag ber dig ha viss förståelse :)
Vi har fått fel ringstorleks-uppgifter från dig som kund; Vanligart är kunden har mätt på en annan ring eller ett finger med ett måttband tumstock eller skjutmått. Kunden har varit inne i en guldsmedsbutik och fått ett mått, antingen har expediten mätt fel eller du som kunden kommit ihåg fel mått.
Kunden har lånat våra enkla patentsökta IT-ringmått, och sedan inte justerat in dem till rätt finger, eller tvingat av det med flera än 2 fingrar. Måttet skall tas av med 2 fingrar på sidorna om skänklarna.
Vi har gjort fel. Händer någon gång per år. Vi blir mycket ledsna och står för alla frakter samt försöker rätta till felet omgående.
Allt har alltid löst sig då våra kunder alltid har varit jättefina och vi är glada att alla innerst inne är jättebussiga när det gäller. HOME
|
|